Thursday, July 9, 2009

masihkah ada harapan??


mohd syawalruddin bin ramly.....
lahir pd 2405..di kelantan..
belajar skunk di polisas kuantan..
berjauhan dgn aku...
namun begitu..
hbgn kami pd 1707 nie..
sudh mencpai setahun...
tp...
dlm pada tue....
aku mengalami masalah...
masalah hubungan antra aku dn dia...
aku xtau apa sebab????
sebab jauh????
aku ke salah????atau dia salah???
aku xtau...
semakin hari semakin aku x knl sape 2??
mohd syawalruddin bin ramly....???
x knl lgsog....
aku nk kt dia...
knp dia wat mcm nie kt aku...............
aku salah sebab x dgr kata dia???
ye dulu..
aku ngaku salah...
aku bnyk tipu dia..
hampir 6 kali.....
tp die ttp setia dgn aku....
ye dulu aku jahat...
jahat sgt....
tp ley x bg aku peluang?????
sbbkn sikap aku nie?????
dia jd mcm 2...................
aku tau dia bkn diri dia sebenar..........................
aku jnji...
aku berubh.
aku btol sygkn ko mohd syawalruddin bin ramly....

0 comments: